ozekifutó

futok, írok, fotózok...

Este

Este van, csönd van.

Nem libben semmi

Én akartam így,

én akartam egyedül lenni.

Most itt vagyok, s itt ül

egy régi ismerős is, a Magány.

Jól érzi magát, remekül

mulat rajtam, vagány

gallérja feltűrve s néz

mögüle szúrós, kutató szemmel.

Egy-egy gesztusa régi barátot idéz

ki elviharzott  szerelmemmel,

a lánnyal, ó a szőke múzsa!

Itt maradt belőle a bánat,

ingemen a rúzsa,

vörös folt, egy véres szívtalálat.

Mondd komám, vén gazember,

meddig ülsz itt szemben

s kártyázol az életemmel,

hogy legyőzz százszor engem,

s miért nem hagysz itt

oly könnyedén, mint mások?

Te talán ismersz kicsit,

te tudod itt mik a szokások.

Visszajössz mindig, ha kell, ha nem

Lehetek én boldog akár,

Lehet bárki velem,

Te megjelensz s a vár,

mit sárból és álmokból oly sietve

s lelkesen építettem - leomlik hirtelen,

S te ott állsz megint, nevetve...

Én sírok kicsit, de sáros kezem felemelem

és kezdem újra veled harcomat,

míg lesz bennem erő,

míg lesz, ki megcsókolja sáros arcomat.

2015.12.18.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ozekifuto.blog.hu/api/trackback/id/tr658181050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Leírás

Pár éve, egy barátommal elkezdtem konditerembe járni, hogy ledobjam végre a rajtam lévő sertésjelmezt. Edzés végén mindig volt egy kis "kardió", gépen futkorásztunk. Később vettem egy rendes futócipőt, amit persze ki kellett a szabadban is próbálni, ami annyira megtetszett, hogy azóta már csak a futást nyomom, edzek heti 4-et, és mindenféle versenyekre járok. Bekattantam. És egyvalamire rájöttem : minél hosszabb, annál jobb :-) Fékezhetetlen kreativitásom viszont nem merül ki kizárólag száraz futóadatok tömör prezentációjával. Reneszánsz emberként időnként ellenállhatatlan késztetést érzek más művészeti ágakban való próbálkozásaimat is átpasszírozni a nyájas olvasó érzékszervein. Ám lehet, hogy még így sem sikerül bejutnom a halhatatlanok csarnokába...

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása