ozekifutó

futok, írok, fotózok...

Tervek
...avagy egy intelligens gyurma

sd.jpgItt a december, hull a hó (nulla hó), meg Karácsony, miegymás, vége az évnek hipp-hopp. Bezsebeltem 12 befutóérmet (+ 1 handmade by Hanna) lestrapáltam két futócipőt, lefutottam ezer valamennyi kilométert. Nyár óta edzővel tolom, akitől üstökösként indult be a fejlődésem, sorra gyűjtöm a PB-ket. (Personal Best - egy újabban begyűjtött betűszó, amivel lehet villogni)

Ezek a tények (plusz az edző, naná) késztettek arra, hogy jövőre is készítsek egy tervet, mit is szeretnék. Jó kis kérdés ez, hisz többféle út létezik :images.jpg

a., Félmaraton. Ide felküzdöttem magam, itt már otthon érzem magam, tök jó, tudom meddig tart, ez már egy jó kis táv. Mindig lehet róla vicceseket írni, ha nekidurálom magam, meg még az időmből bőven faraghatok. Elfutkorászni párszor jópofa versenyen, hisz rengeteg van, köszönöm ennyi.

b., Maraton. A nagytesó. Ez még nincs meg, tehát idénre ez már jó kis cél lenne, (legalább) egyszer az életben le KELL futni. Nagyon fontos pont a továbbiak szempontjából, itt el fog dőlni, hogy marad az a., pont, vagy szintet ugrunk. És még ott a titkos vágyam, az 50 km 50 évesen...

c., Valami plusz, valami új. Ami egy kicsit kiráz az aszfaltfutásból. (nem, nem a hideg) Egy kis fűszer. Ja-ja, ez a terepfutás lesz, amit kipróbáltam itt az év vége felé, és a katasztrofális eredmény ellenére megfogott a dolog.

Na mit tippeltek, melyiket választom? Aki eléggé ismer, az pontosan tudja, hogy az a+b+c pontokat mindet gondoltam megvalósítani 2017-ben... Plusz az extrák, de arról később.

Erősen vázlatosan ez úgy nézne ki :

január : Zúzmara

február : felkészülés ezerrel, mert : ↓

március : Maratonfüred (bizony, 42 km!)

április : Vivicittá (két héttel utána, de kell a FMMánia-érem miatt)

május : Ajka FM (alap, lockolt, kitörölhetetlen)

június : K&H (jó kis nyár futás, kell az érem!)

július : I love Balaton FM ? (na, ez már nem tuti)

augusztus : Panoráma futás (ezt már idén terveztem, most már tényleg jó lenne)

szeptember : Wizzair FM

október : SPAR, ez megint maraton

november : BalatonMaraton

Edzőm elé tárva ezeket egy kicsit elbizonytalanodtam, mert a listám lejegyzetelése után bősz radírozásba kezdett. A maratoni felkészülések nem szeretik az effajta sűrű versenyzéseket. Komoly ígéreteket kellett tennem pl. a Vivicittát nagyon lightosan futom (nem hiszem, hogy két héttel a nagy maraton után ez gondot okozna), a Panorámát meg lefuthatom ugyan, de a célban nem állok meg, letekerek még 10 km-t...

Aztán csak úgy pluszba, ha belefér egy Téli Mátra teljesítménytúra (40 km), talán a piros 85 (vagy 65 vagy 50), bringával egy randonneur 200 km-es túra minimum (esetleg egy 300-as is), meg a serclik - Fertő-tó ill. a Balaton körbetekerése...

Hát igen, sokat nem hagytam a rögtönzésnek. Emberes tervnek érzem, de nem megvalósíthatatlannak. Egy év múlva beszámolok, sikerült-e...

A bejegyzés trackback címe:

https://ozekifuto.blog.hu/api/trackback/id/tr9712053255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Leírás

Pár éve, egy barátommal elkezdtem konditerembe járni, hogy ledobjam végre a rajtam lévő sertésjelmezt. Edzés végén mindig volt egy kis "kardió", gépen futkorásztunk. Később vettem egy rendes futócipőt, amit persze ki kellett a szabadban is próbálni, ami annyira megtetszett, hogy azóta már csak a futást nyomom, edzek heti 4-et, és mindenféle versenyekre járok. Bekattantam. És egyvalamire rájöttem : minél hosszabb, annál jobb :-) Fékezhetetlen kreativitásom viszont nem merül ki kizárólag száraz futóadatok tömör prezentációjával. Reneszánsz emberként időnként ellenállhatatlan késztetést érzek más művészeti ágakban való próbálkozásaimat is átpasszírozni a nyájas olvasó érzékszervein. Ám lehet, hogy még így sem sikerül bejutnom a halhatatlanok csarnokába...

Utolsó kommentek

süti beállítások módosítása